start

Door omstandigheden nemen we voorlopig even geen nieuwe reparaties aan.

 

Als eerste,... wat repareren/doen wij niet
- Bluetooth systemen zoals JBL chargers etc....
- Electronica/versterkers zoals KRK luidsprekers
- Professionele (opgeblazen) luidsprekers
- Aftermark/immitatiet recoonsets plaatsen.
- Auto luidsprekers, hier zijn geen onderdelen/randen voor beschikbaar.
- Onderdelen leveren..

Hoe gaan wij te werk.
Je hebt een set luidsprekers met een storing, neem als eerste even contact op via de mail en laat weten wat het probleem is. Vermeld duidelijk het merk en type zodat we een voorlopige (richt) prijsopgave kunnen doen. Stuur eventueel wat fotos mee.

Wij reageren over het algemeen snel en laten je weten wat de kosten van reparatie gaat worden. Je zal begrijpen dat dit een richtprijs is en we kunnen pas een definiteve prijsopgave doen zodra de luidsprekers in onze werkplaatst zijn. Krijg je geen reactie dan kan het zijn dat je mail niet is aangekomen, of ons antwoord in je spam terecht is gekomen. Als je ons een mail stuurt dan reageren wij altijd binnen een dag.

Zodra we hebben gezien wat het probleem is moeten we meestal de onderdelen bestellen, van de gangbare modellen zoals de Philips FB serie hebben we de onderdelen op voorraad dus bij deze kunnen we vaak direct met herstellen beginnen.
Onderdelen die besteld moeten worden bestellen we dan ook pas als de reparatie in huis is.

Hoe lang duurt een reparatie?
Dit is van een aantal zaken afhankelijk, onderdelen worden meestal één keer per week besteld. Wij zijn afhankelijk van de leverancier wanneer deze de onderdelen aan ons verstuurd. En dan natuurlijk de reparatie zelf, vaak is de reparatie tijd (omdat lijm moet drogen) een dag of drie. In de meeste gevallen is de reparatie tijd een week, soms loopt dit een paar dagen uit.
Bij brengen van luidsprekers geven we aan wanneer we denken dat ze weer klaar zijn.

Wij testen (als we de gehele luidsprekers hebben) altijd voordat we je laten weten dat de luidsprekers klaar zijn. Dit heeft ermee te maken dat als er bijvoorbeeld nieuwe randen geplaatst zijn deze altijd even moeten inspelen. Ook bij ophalen laten we de luidsprekers altijd spelen zodat je kunt horen hoe ze nu klinken.

Meest voorkomende storingen:
- Vervangen rolranden (rubber en/of foam)
- Opnieuw uitlijnen van een rolrand
- Filter storing (defecte/lekkende elco's en/of weerstanden)
- Slechte contacten uitvallen van units

Wij denken dat na het lezen van deze pagina veel vragen zijn beantwoord.
Wil je nog iets weten? stuur ons een mail